Spørgsmål og svar

Ofte stillede spørgsmål og svar

1. Er det nødvendigt, at oprette en konto for at købe på siden?

Nej, det er ikke nødvendigt. Dog vil en bruger blive oprettet på baggrund af den e-mail adresse du taster, når du bestiller varer hos os som gæst. Den bruger bliver opbevaret hos os, så længe returretten på de bestilte varer er gældende for det tilfælde, at du skulle ønske at sende varerne retur til os.

2. Hvordan laver jeg en konto på the-basics.dk?

Du klikker i det øverste højre hjørne på konto ikonet og udfylder de felter, der kommer frem herefter. Du vil blive bedt om at oplyse din mailadresse, fornavn og efternavn samt om at bestemme dit password.

3. Hvor kan jeg se detaljerne på min ordre?

Hvis du ønsker at se detaljerne i din ordre efter, at du har lavet den, kan du finde dem i din ordrebekræftelse, som vi sender til den e-mail adresse du har oplyst.

4. Hvordan redigerer jeg mine kunde oplysninger?

Når du er logget ind på din konto på The Basics kan du redigere dine kunde oplysninger ved at følge denne ‘klik’ sti: Konto>Se adresser>Ændr/Slet . Hér kan du ændre eller slette dine kunde oplysninger så som leverings- og faktureringsadresse, mobilnummer m.m.

5. Hvordan ophører jeg med at abonnere på nyhedsbrevet?

Vore nyhedsbreve har altid et ‘unsubscribe’ klikfelt i bunden af nyhedsbrevet. Klik blot på dette felt og følg anvisningerne.

6. Kan jeg slette min konto hos The-Basics?

Selvom vi er kede af, at du ønsker at forlade os sletter vi gerne din konto hos os. Skriv os blot en mail på info@the-basics.com

7. Jeg har glemt mit password. Hvad gør jeg?

Klik blot på ‘Glemt password’ på ‘Log ind’ siden. Herefter modtager du en automatisk mail fra os med muligheden for at nulstille dit password.

8. Er der forskel på forsendelses adresse og fakturerings adresse?

Ja, det er der. Faktureringsadressen bør være den samme adresse, som du har oplyst til din bank i forbindelse med udstedelse af dit kreditkort. Forsendelses adressen er den adresse, som du ønsker at vi leverer dine varer til.

9. Hvor finder jeg The-Basics persondata- og cookie politik?

Vi har samlet begge dele under overskriften ‘Persondata og Cookiepolitik’ som du altid kan klikke på nederst på siden. Du kan også blot klikke her.

Vi har også samlet en del informationer af nogenlunde samme type under overskriften: ‘Vilkår & Betingelser’, som du også finder nederst på siden eller ved at klikke her.

Ordrer

10. Hvor køber jeg varer på The-Basics?

Du kan købe på The-Basics ved at gennemføre de følgende fire punkter:

  1. Check listen i din indkøbskurv over de varer du har valgt. Du kan forhøje og formindske antallet pr. vare, se det totale beløb og fjerne varer, som du måske alligevel ikke ønsker. Glem ikke at klikke på ‘opdatér’ knappen efter hver ændring. Når du er sikker på, at indkøbskurven kun indeholder de varer du ønsker at bestille kan du fortsætte til næste punkt.
  2. Indtast dine kunde information. Du vil blive bedt om at indtaste din e-mail adresse og længere nede på siden skal du indtaste den adresse du ønsker varerne leveret til. Du kan gemme de indtastede data til dit næste køb ved at klikke på knappen ‘gem’ for derved at gøre det nemmere næste gang du handler hos os.
  3. I næste skridt vælger du den forsendelsesmetode, som du ønsker at vi bruger til at sende dig dine varer. Priserne og den samlede pris vil også være synlige her igen.
  4. I dette sidste punkt vælger du din foretrukne betalings metode og din fakturerings adresse. Du kan også her igen løbe din ordre igennem og sikre dig, at alle informationer er korrekte. Herefter gennemfører du endeligt dit køb ved at klikke på ‘bekræft’.

11. Kan jeg annullere min ordre?

Desværre er det ikke muligt at annullere din ordre efter at du har endeligt bekræftet den. Du har dog muligheden for at returnere de varer du har bestilt, hvorefter vi returnerer din betalt til dig. Dog skal du være opmærksom på, at vi fratrækker 49,- kr. for returfragten.

12. Er der en minimums mængde eller beløb, som jeg skal købe for?

Det er der ikke, men du bør være opmærksom på, at du selv skal betale for fragten, hvis du køber for mindre end 300 kr. Vi kører dog af og til kampagner med fri fragt ved køb for mindre end 300 kr. I så fald vil det tydeligt fremgå af hjemmesiden.

13. Kan jeg købe hos The-Basics på min telefon?

Ja, det kan du. Vores webshop tilpasser sig den platform du vælger at bruge, så du kan også købe hos The-Basics via din telefon.

14. Jeg har ikke modtaget min forsendelsesbekræftelse. Hvad bør jeg gøre?

Efter at du har endeligt bekræftet din ordre modtager du omgående en ordre bekræftelse fra os i din e-mail inbox. Nogen gange kan vores e-mails havne i din mappede for uønskede e-mail, så checke gerne dér og via dit spamfilter.

Hvis ikke du har modtaget en ordrebekræftelse indenfor 24 timer vil vi bede dig kontakte os på info@the-basics.com.

Så snart vi har pakket dine varer fremsender vi en forsendelsesbekræftelse til samme e-mail adresse med et GLS tracking nummer. Denne vil du typisk også modtage indenfor 24 timer, så kontakt os også gerne på info@the-basics.com såfremt du ikke har modtaget den.

15. Kan jeg ændre eller tilføje noget i min ordre efter jeg har bekræftet den?

Efter du har klikket på ‘Bekræft bestilling’ er det desværre ikke længere muligt at ændre i din bestilling, men kontakt os endelig på info@the-basics.com såfremt du støder på noget uforudset eller har behov for vores hjælp.

Forsendelse og levering

16. Hvilke muligheder er der for forsendelse og hvad er priserne og leveringstiden?

Vi har valgt på nuværende tidspunkt blot at tilbyde levering med GLS i hele Danmark. GLS leverer fra dag til dag til Jylland, Fyn og Sjælland, men kan have en lidt længere leveringstid til ikke landfaste øer. Prisen for fragt er 49,- kr. pr. bestilling under 300 kr., men fragten betaler vi ved bestillinger over 300 kr. eller i forbindelse med særlige kampagner.

17. Er der fri fragt hos The-Basics?

Ja, det er der. Hvis du bestiller for mere end 300 kr. betaler vi fragten ligesom vi også af og til laver kampagner med fri fragt ved køb for mindre end 300 kr.

18. Hvor bliver min bestilling leveret?

Vi instruerer GLS om at levere til den adresse, som du angiver i din bestilling. Du har som oftest muligheden for at vælge at få pakken leveret på din arbejdsplads, på din privatadresse eller til et opsamlingssted for pakke leveringer.

19. Jeg har ikke modtaget min ordre efter 48 timer. Hvad gør jeg?

Vi gør os meget umage med at holde dig opdateret, hvis der skulle opstå leverings problemer, men kontakt os gerne på info@the-basics.com såfremt du ikke har modtaget dine varer efter 48 timer.

20. Kan jeg følge forsendelsen af min ordre?

Så snart vi har overgivet varerne til GLS sender vi dig en mail med et tracking nummer. Du vil kunne følge leveringen af dine varer på GLS’s hjemmeside, som du finder ved at klikke her.

21. Hvad er leverings betingelserne?
Du kan se de nærmere betingelser omkring forsendelse og levering på vores info side, som finder under overskriften ‘Vilkår & Betingelser’ nederst på hjemmesiden eller ved at klikke her.

Returforsendelser

22. Kan jeg sende varerne retur?

Ja, du kan sender de varer retur til os, som du har bestilt, hvis de ikke passer dig i størrelsen, ikke ser ud som forventet eller du ikke bryder dig om dem alligevel. Du skal dog være opmærksom på:

  • at med mindre, vi har sendt dig forkerte varer ved en fejl skal du selv betale returfragten på 49,- kr. som vi fratrækker det beløb vi returnerer til dig.
  • at da der er tale om intim produkter som sidder tæt på kroppen skal du meget omhyggelig med at prøve dem på. Ved afprøvning af  underbukser er du nødt til første gang at afprøve dem ovenpå et par rene underbukser, da vi ikke kan modtage returforsendelse af varer der har været i kontakt med dine kønsdele. Ved afprøvning af strømper, skal du ligeledes prøve dem ovenpå et par rene strømper. T-Shirts og undertrøjer kan du hurtigt afprøve direkte på kroppen, men vær meget opmærksom på ikke at efterlade kropshår og lugte/dufte i t-shirts og undertrøjer, som du returnerer til os.
  • at returvarer skal pakkes omhyggeligt i den oprindelige emballage.
  • at du skal returnere varerne senest 100 dage efter modtagelse

23. Hvordan returnerer jeg varer?
I afsnittet ‘Retur & Ombytning’ som du finder nederst på hjemmsiden eller ved at klikke her kan du læse nærmere om vores procedure for at sende varer retur til os.

24. Kan jeg returnere to bestillinger samlet?
Ja, det er muligt, men du bør først gøre det efter at have lavet en præcis aftale med vores kundeservice, som du bedes kontakte ved at skrive til info@the-basics.com

25. Kan jeg returnere tilbuds- eller kampagne varer?

Med mindre, at vi tydeligt har angivet det i forbindelse med et tilbud eller en kampagne, vil du altid kunne sende de varer retur, som du har købt hos The-Basics.

26. Hvornår får jeg mine penge tilbage?

Returneringer tager 3-5 hverdage før de er på din konto. Kontakt os gerne hvis du ikke har fået nogen opdatering fra os efter 10 hverdage fra du har sendt din vare. Fragt fra købs ordre refunderes ikke.

Vores produkter

27. Hvordan søger jeg efter et bestemt produkt?

Du har også mulighed for at klikke på den lille lup ved siden af indkøbskurven øverst på siden. Når du har klikket på luppen kommer et lille felt frem hvori du kan indtaste navnet på det produkt du søger og efterfølgende trykke på din ‘enter’ knap på tastaturet.

28. Er der en guide til produkternes størrelse på hjemmesiden?
Ja, du finder størrelsesguiden ved at klikke på link’et i bunden af siden. Eller ved at klikke hér.

29. Hvem producerer varerne på The-Bascis?
Vi producerer selv alle de varer vi sælger på The Basics på vore egne fabrikker eller vore egne sylinier i Kina og Bangladesh. Vi ejer selv alle de varemærker, som vi bruger på vore produkter, så alt hvad du køber hos The Basics kommer så direkte som muligt fra fabrikken og direkte til dig – uden fordyrende mellemled. Se nærmere omkring vort firma og vore produktioner her.

Rabat

30. Hvordan kan jeg få en discount kode til min bestilling?

Vi kører kampagner med jævne mellemrum, så hold øje med både vore Instagram og facebook sider for at følge med i de bedste tilbud. På webshoppen vil det også være tydeligt angivet, hvis vi tilbyder kampagner eller rabatter på nogen af vore varer.

Abonnerer du på vort nyhedsbrev, som vi udsender pr. e-mail, vil du være blandt de allerførste, der får informationer om vore rabatter og nyhedsbreve.

31. Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Vore rabatkoder er som hovedregel gyldige i et bestemt tidsrum, så undersøg eventuelt om rabatkoden er udløbet.

Rabatkoder kan udelukkende bruges i forbindelse med varer, der sælges til fuld pris. Hvis du forsøger at bruge en rabatkode på en kampagne vare eller tilbudsvare vil du opleve at rabatkoden ikke virker.

Hvis det ikke er årsagen til problemet vil vi bede dig tage kontakt til os på info@the-basics.com

32. Hvor mange gange kan jeg bruge min rabatkode?
Hver rabatkode kan bruges én gang indenfor det angivne tidsrum. Bruges koden ikke indenfor den periode vil rabatkoden desværre ikke længere være gyldig.

33. Kan jeg bruge to forskellige rabatkoder på én bestilling?

Det er kun muligt at bruge én rabatkode pr. bestilling.

34. Kan jeg bruge en rabatkode på kampagne varer?

Ja vores rabatkoder virker på alle vores produkter.